top of page

איך לעשות "גלים" ברשת ולמשוך גולשים?

חמישה טיפים לשגרת העלאת תכנים שתחזק את האישיות הדיגיטלית של העסק

אז השקעתם בתשתית דיגיטלית טובה שתקדם את העסק שלכם. בניתם אתר אינטרנט מעולה ומושקע, הרמתם עמוד פייסבוק עסקי ובקיצור נראה שעשיתם את כל מה שצריך. אלא שמשום מה, אתם לא מרגישים שכל ההשקעה הזאת עושה עבורכם הבדל שיווקי אמיתי.

הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם למנף את ההשקעה שלכם לגידול אמיתי בפעילות העסק:


איך לעשות "גלים" ברשת ולמשוך גולשים?

טיפ מס' 1: מה שלא מתעדכן מת...

גם אם בונים את האתר הטוב ביותר בעולם, כאשר אין בו מרכיבים דינמיים שמתעדכנים באופן שוטף, הוא הופך להיות לא יותר מ"פיל לבן" שללקוח שלכם אין סיבה לבקר בו יותר מפעם אחת. זכרו - חוסר עדכון באתר משדר חוסר פעילות בעסק, ואף אחד לא מעוניין לעבוד עם עסק שלא מתפתח ולא מתחדש. שם המשחק הוא עדכונים שוטפים ויצירת תחושה של שינויים והתרחשויות מתמידות, בין אם זה באמצעות העלאת בלוגים חדשים לאתר, פוסטים חדשים לעמוד העסקי או משלוח של ניוזלטר חודשי - חשוב "לעשות גלים", להשקיע בכתיבה שיווקית ולהזכיר כל הזמן שאנחנו חיים, קיימים ויוזמים.

טיפ מס' 2: שגרת עדכון קבועה

בני אדם אוהבים שגרה. משהו צפוי וקבוע, שאפשר ללמוד את הדפוסים שלו ולדעת מתי הוא קורה. החליטו על שגרת עדכון הגיונית עבור העסק שלכם ועבור קהל היעד שלכם והתמידו בה. לדוגמא, העלאה של בלוג חדש אחת לשבועיים ופרסום פוסט חדש בעמוד העסקי פעם בשלושה ימים. השקיעו מחשבה גם בתזמון הנכון לפרסום העדכונים. אולי קהל היעד שלכם נינוח יותר בימי חמישי אחה"צ וזה הזמן הנכון לעדכן אותו? אולי דווקא ימי ראשון בבוקר מתאימים? מילת המפתח היא התמדה - היצמדו לשגרה שהגדרתם ואל תרפו ממנה. גם אם הלקוחות הפוטנציאליים לא עומדים עם סטופר, השעון הפנימי שלהם יתרגל לקבל מכם "אות חיים" בזמנים מסוימים ועם הזמן הם יצפו לכך.

טיפ מס' 3: להפוך לאוטוריטה מקצועית בתחום

בהצפת המידע עמה כולנו מתמודדים, כדי למשוך את תשומת הלב של הקורא חייבים לייצר תוכן איכותי ורלוונטי. אנשים הפכו להיות בררניים מאוד כיום לגבי התכנים שהם צורכים, וקל מאוד לאבד את הקשב שלהם אם ירגישו שהם מבזבזים את זמנם. לכן, התכנים שלכם חייבים להיות סופר מקצועיים וסופר רלוונטיים לקהל היעד. למרבה המזל יש דרכים מקצועיות לבחון מה מעניין את הקהל שלכם מבלי להסתמך על תחושת בטן. זכרו שהמטרה שלכם בסופו של דבר היא להיתפס על ידי הלקוחות כאוטוריטה מובילה בתחום שלכם, מישהו שיש סיבה טובה לקרוא מה שהוא כותב, גם אם לכולם ברור שמדובר בכתיבה שיווקית.

טיפ מס' 4: להפיק את המקסימום מהתכנים

אז הפנמתם את טיפ מס' 3, ואתם יוצרים תכנים סופר מקצועיים וסופר רלוונטיים שדורשים השקעה רבה. לכן, חייבים להפיק את המקסימום מהתכנים, כלומר לדאוג שהם יגיעו לקהל שלכם בכל מחיר, אם לא ב"דלת הראשית" אז "דרך החלון". זה אומר שאם העליתם אחלה בלוג לאתר שלכם, הוא לא יכול להישאר בחשכת העמודים הפנימיים. העדכון חייב לקבל מקום בולט בעמוד הבית של האתר, חייבים לפרסם פוסטים בעמוד הפייסבוק עם טיזר ו/או תקציר לבלוג, אם אתם פעילים ברשתות חברתיות נוספות ה"באז" סביב המאמר החדש צריך להגיע גם לשם ובקיצור, אם כבר השקעתם, דאגו למנף את ההשקעה ולהפוך אותה למשתלמת...

טיפ מס' 5: להפיל את התיק על גורם מקצועי

אם קראתם עד לכאן, בטח כבר הבנתם. לתחזק תכנים איכותיים בשגרה קבועה זאת עבודה במשרה מלאה. ואתם, מה לעשות, עובדים במשהו אחר... מן הסתם, כבר נתקלתם בכך שליצור תכנים שיווקיים ולפרסם אותם זו אחת המשימות שבאופן הכי טבעי נדחקת לתחתית רשימת המטלות שלכם. הדרך היחידה להבטיח לעצמכם בנייה של אישיות עסקית דיגיטלית לאורך זמן, היא לפנות לגורם מקצועי בתחום הכתיבה השיווקית, שיעשה את זה עבורכם. לכם יישאר לקטוף את הפירות ולעשות את מה שאתם באמת טובים בו.


פוסטים אחרונים
ארכיון
bottom of page